71 336 00 12

Zabudowy na pojazdach

Zabudowy skrzyniowe

Skrzynia aluminiowa otwarta

Standardowa specyfikacja zabudowy:
Rama pośrednia i obwodowa: lekkie profile aluminiowe z anodowanym obrzeżem.
Przednia ściana: stała burta 400mm aluminiowa z 3 rzędami desek aluminiowych.
Burty boczne: aluminiowe anodowane o wysokości 400mm, demontowane.
Tylna burta: 400mm otwierana do dołu, demontowana, wraz ze stopniem wejściowym.
Słupki burtowe: System Armaton – wykonane z anodowanego aluminium.
Podłoga: sklejka foliowana z fakturą p/poślizgową – klejona i przykręcana.
Uchwyty do pasów ładunkowych: w obrzeżu – jeden uchwyt na 1mb skrzyni/stronę.
Osłony rowerowe: aluminiowe, anodowane.
Nadkola: Błotniki + fartuch p/błotny.
Oświetlenie obrysowe: zgodne z Przepisami Ruchu Drogowego.

Wyposażenie dodatkowe:
Skrzynka narzędziowa zamykana na klucz,
Pojemnik na wodę z dozownikiem mydła,
Poduszki pneumatyczne: jedno lub dwuobwodowe z manometrem (możliwość także do kupna z oryginalnym kompresorem).
Przedłużenie ramy: z zabezpieczeniem antykorozyjnym i malowaniem na kolor podwozia. Ultra Lekka Podłoga kompozytowo-korkowa w monolicie (jednolity kawałek) ( zamiast sklejki).

Gwarancja: 24 miesiące

Termin realizacji: Ok. 7 dni roboczych

Skrzynia aluminiowa z plandeką

Standardowa specyfikacja zabudowy:
Rama pośrednia i obwodowa: lekkie profile aluminiowe z anodowanym obrzeżem. Przednia ściana: stała burta 400mm aluminiowa z 3 rzędami desek aluminiowych.
Deski osłonowe: 3 rzędy desek aluminiowych, anodowanych o specjalnym półokrągłym profilu, który chroni przed skaleczeniami.
Kłonice: przednie i tylne stałe, aluminiowe i anodowane.
Burty boczne: aluminiowe anodowane o wysokości 400mm, demontowane; po 2 burty na stronę z wypinanym słupkiem środkowym.
Tylna burta: 400mm otwierana do dołu, demontowana, wraz ze stopniem wejściowym. Plandeka: w wykonaniu „celnym” w wybranym kolorze (do wyboru z kolornika), z linką zabezpieczającą ,gr.650-700, od wewnątrz specjalne kieszenie na deski osłonowe
Dach: stały, wykonany ze specjalnych półokrągłych profili aluminiowych osadzonych w gumowych uchwytach, na zewnątrz poszycie z plandeki.
Podłoga: sklejka foliowana z fakturą p/poślizgową – klejona i przykręcana.
Uchwyty do pasów ładunkowych: w obrzeżu – jeden uchwyt na 1mb skrzyni/stronę.
Osłony rowerowe: aluminiowe, anodowane.
Nadkola tylne: Błotniki + fartuch p/błotny.
Oświetlenie obrysowe: zgodne z Przepisami Ruchu Drogowego.

Wyposażenie dodatkowe:
Skrzynka narzędziowa zamykana na klucz,
Pojemnik na wodę z dozownikiem mydła.
Kabina sypialna: z owiewkami bocznymi, oknami uchylnymi, wentylacją, oświetleniem oraz grubym materacem.
Spojler dachowy: z owiewkami bocznymi w kolorze samochodu.
Ogrzewanie postojowe: z rozprowadzeniem do kabiny sypialnej i sterowaniem.
Poduszki pneumatyczne: jedno lub dwuobwodowe z manometrem (możliwość także do kupna z oryginalnym kompresorem).
Regulacja wysokości/podnoszenie plandeki: o skoku 200mm lub 300mm, 2 rzędy chwytek, z zabezpieczeniem.
Firana jednostronna lub dwustronna: bez naciągu lub z naciągiem i grzechotką ( słupy wzmocnione pod naciąg mechaniczny).
System dachu przesuwnego z obustronną firanką: z naciągiem mechanicznym i grzechotką, szyna aluminiowa, firanki niezależne od dachu.
System zwijania plandeki: tylna klapa, SPRĘŻYNOWY lub ROLFIX.
Przedłużenie ramy: z zabezpieczeniem antykorozyjnym i malowaniem na kolor podwozia.
Winda: udźwig do 750kg
Drzwi tylne
Ultra Lekka Podłoga Kompozytowo-Korkowa w monolicie (jednolity kawałek) ( zamiast sklejki).

Gwarancja: 24 miesiące

Termin realizacji: Ok. 14 dni roboczych

Skrzynia aluminiowa firanowa

Standardowa specyfikacja zabudowy:
Rama pośrednia i obwodowa: lekkie profile aluminiowe z anodowanym obrzeżem.
Przednia ściana: stała burta 400mm aluminiowa z 3 rzędami desek aluminiowych.
Deski osłonowe: 3 rzędy desek aluminiowych, anodowanych o specjalnym półokrągłym profilu, który chroni przed skaleczeniami.
Kłonice: przednie i tylne stałe, aluminiowe i anodowane.
Burty boczne: aluminiowe anodowane o wysokości 400mm, demontowane; po 2 burty na stronę z wypinanym słupkiem środkowym.
Tylna burta: 400mm otwierana do dołu, demontowana, wraz ze stopniem wejściowym.
Plandeka: w wykonaniu „celnym” w wybranym kolorze (do wyboru z kolornika), z linką zabezpieczającą ,gr.650-700, od wewnątrz specjalne kieszenie na deski osłonowe
Dach: stały, wykonany ze specjalnych półokrągłych profili aluminiowych osadzonych w gumowych uchwytach, na zewnątrz poszycie z plandeki.
Podłoga: sklejka foliowana z fakturą p/poślizgową – klejona i przykręcana.
Firana: jedno- lub dwustronna, bez naciągu lub z naciągiem i grzechotką ( słupy wzmocnione pod naciąg mechaniczny).
Uchwyty do pasów ładunkowych: w obrzeżu – jeden uchwyt na 1mb skrzyni/stronę. Osłony rowerowe: aluminiowe, anodowane.
Nadkola tylne: Błotniki + fartuch p/błotny.
Oświetlenie zewnętrzne: obrysowe, zgodne z Przepisami Ruchu Drogowego.

Wyposażenie dodatkowe:
Skrzynka narzędziowa zamykana na klucz,
Pojemnik na wodę z dozownikiem mydła.
Kabina sypialna: z owiewkami bocznymi, oknami uchylnymi, wentylacją, oświetleniem oraz grubym materacem.
Spojler dachowy: z owiewkami bocznymi w kolorze samochodu.
Ogrzewanie postojowe: z rozprowadzeniem do kabiny sypialnej i sterowaniem.
Poduszki pneumatyczne: jedno lub dwuobwodowe z manometrem (możliwość także do kupna z oryginalnym kompresorem).
Regulacja wysokości/podnoszenie plandeki: o skoku 200mm lub 300mm, 2 rzędy chwytek, z zabezpieczeniem – możliwe jedynie w opcji z firaną bez naciągu.
System dachu przesuwnego z obustronną firanką: z naciągiem mechanicznym i grzechotką, szyna aluminiowa, firanki niezależne od dachu. System zwijania plandeki: tylna klapa, SPRĘŻYNOWY lub ROLFIX.
Przedłużenie ramy: z zabezpieczeniem antykorozyjnym i malowaniem na kolor podwozia.
Winda: udźwig do 750kg
Drzwi tylne
Ultra Lekka Podłoga Kompozytowo-Korkowa w monolicie (jednolity kawałek) ( zamiast sklejki).

Gwarancja: 24 miesiące

Termin realizacji: Ok. 14 dni roboczych

Skrzynia aluminiowa z windą

Standardowa specyfikacja zabudowy:
Rama pośrednia i obwodowa: lekkie profile aluminiowe z anodowanym obrzeżem.
Przednia ściana: stała burta 400mm aluminiowa z 3 rzędami desek aluminiowych.
Deski osłonowe: 3 rzędy desek aluminiowych, anodowanych o specjalnym półokrągłym profilu, który chroni przed skaleczeniami.
Kłonice: przednie i tylne stałe, aluminiowe i anodowane.
Burty boczne: aluminiowe anodowane o wysokości 400mm, demontowane; po 2 burty na stronę z wypinanym słupkiem środkowym.
Tylna ściana: Winda BÄR ze sterowaniem, od góry klapa z profili aluminiowych Plandeka: w wykonaniu „celnym” w wybranym kolorze (do wyboru z kolornika), z linką zabezpieczającą ,gr.650-700, od wewnątrz specjalne kieszenie na deski osłonowe
Dach: stały, wykonany ze specjalnych półokrągłych profili aluminiowych osadzonych w gumowych uchwytach, na zewnątrz poszycie z plandeki.
Podłoga: sklejka foliowana z fakturą p/poślizgową – klejona i przykręcana.
Uchwyty do pasów ładunkowych: w obrzeżu – jeden uchwyt na 1mb skrzyni/stronę.
Osłony rowerowe: aluminiowe, anodowane.
Nadkola tylne: Błotniki + fartuch p/błotny.
Oświetlenie obrysowe: zgodne z Przepisami Ruchu Drogowego.

Wyposażenie dodatkowe:
Skrzynka narzędziowa zamykana na klucz,
Pojemnik na wodę z dozownikiem mydła.
Kabina sypialna: z owiewkami bocznymi, oknami uchylnymi, wentylacją, oświetleniem oraz grubym materacem.
Spojler dachowy: z owiewkami bocznymi w kolorze samochodu.
Ogrzewanie postojowe: z rozprowadzeniem do kabiny sypialnej i sterowaniem.
Poduszki pneumatyczne: jedno lub dwuobwodowe z manometrem (możliwość także do kupna z oryginalnym kompresorem).
Regulacja wysokości/podnoszenie plandeki: o skoku 200mm lub 300mm, 2 rzędy chwytek, z zabezpieczeniem.
Firana jednostronna lub dwustronna: bez naciągu lub z naciągiem i grzechotką ( słupy wzmocnione pod naciąg mechaniczny).
System dachu przesuwnego z obustronną firanką: z naciągiem mechanicznym i grzechotką, szyna aluminiowa, firanki niezależne od dachu.
System zwijania plandeki: tylna klapa, SPRĘŻYNOWY lub ROLFIX.
Przedłużenie ramy: z zabezpieczeniem antykorozyjnym i malowaniem na kolor podwozia.
Drzwi tylne
Ultra Lekka Podłoga Kompozytowo-Korkowa w monolicie (jednolity kawałek) ( zamiast sklejki).

Gwarancja: 24 miesiące

Termin realizacji: Ok. 14 dni roboczych

Skrzynia aluminiowa z podnoszonym dachem

Standardowa specyfikacja zabudowy:
Rama pośrednia i obwodowa: lekkie profile aluminiowe z anodowanym obrzeżem.
Przednia ściana: stała burta 400mm aluminiowa z 3 rzędami desek aluminiowych.
Deski osłonowe: 3 rzędy desek aluminiowych, anodowanych o specjalnym półokrągłym profilu, który chroni przed skaleczeniami.
Kłonice: przednie i tylne stałe, aluminiowe i anodowane.
Burty boczne: aluminiowe anodowane o wysokości 400mm, demontowane; po 2 burty na stronę z wypinanym słupkiem środkowym.
Tylna burta: 400mm otwierana do dołu, demontowana, wraz ze stopniem wejściowym.
Plandeka: w wykonaniu „celnym” w wybranym kolorze (do wyboru z kolornika), z linką zabezpieczającą ,gr.650-700, od wewnątrz specjalne kieszenie na deski osłonowe
Dach: stały, wykonany ze specjalnych półokrągłych profili aluminiowych osadzonych w gumowych uchwytach, na zewnątrz poszycie z plandeki.
Regulacja wysokości/podnoszenie plandeki: o skoku 200mm lub 300mm, 2 rzędy chwytek, z zabezpieczeniem.
Podłoga: sklejka foliowana z fakturą p/poślizgową – klejona i przykręcana. Uchwyty do pasów ładunkowych: w obrzeżu – jeden uchwyt na 1mb skrzyni/stronę.
Osłony rowerowe: aluminiowe, anodowane.
Nadkola tylne: Błotniki + fartuch p/błotny.
Oświetlenie obrysowe: zgodne z Przepisami Ruchu Drogowego.

Wyposażenie dodatkowe:
Skrzynka narzędziowa zamykana na klucz,
Pojemnik na wodę z dozownikiem mydła.
Kabina sypialna: z owiewkami bocznymi, oknami uchylnymi, wentylacją, oświetleniem oraz grubym materacem.
Spojler dachowy: z owiewkami bocznymi w kolorze samochodu.
Ogrzewanie postojowe: z rozprowadzeniem do kabiny sypialnej i sterowaniem.
Poduszki pneumatyczne: jedno lub dwuobwodowe z manometrem (możliwość także do kupna z oryginalnym kompresorem).
Firana jednostronna lub dwustronna: bez naciągu
System zwijania plandeki: tylna klapa, SPRĘŻYNOWY lub ROLFIX.
Przedłużenie ramy: z zabezpieczeniem antykorozyjnym i malowaniem na kolor podwozia.
Ultra Lekka Podłoga Kompozytowo-Korkowa w monolicie (jednolity kawałek) ( zamiast sklejki).

Gwarancja: 24 miesiące

Termin realizacji: Ok. 14 dni roboczych

Skrzynia aluminiowa z odsuwanym dachem i firanami

Standardowa specyfikacja zabudowy:
Rama pośrednia i obwodowa: lekkie profile aluminiowe z anodowanym obrzeżem.
Przednia ściana: stała burta 400mm aluminiowa z 3 rzędami desek aluminiowych.
Deski osłonowe: 3 rzędy desek aluminiowych, anodowanych o specjalnym półokrągłym profilu, który chroni przed skaleczeniami.
Kłonice: przednie i tylne stałe, aluminiowe i anodowane.
Burty boczne: aluminiowe anodowane o wysokości 400mm, demontowane; po 2 burty na stronę z wypinanym słupkiem środkowym.
Tylna burta: 400mm otwierana do dołu, demontowana, wraz ze stopniem wejściowym.
Plandeka: w wykonaniu „celnym” w wybranym kolorze (do wyboru z kolornika), z linką zabezpieczającą ,gr.650-700, od wewnątrz specjalne kieszenie na deski osłonowe
System dachu przesuwnego: z obustronną firanką: z naciągiem mechanicznym i grzechotką, szyna aluminiowa, firanki zależne lub niezależne od dachu.
Regulacja wysokości/podnoszenie plandeki: o skoku 200mm lub 300mm, 2 rzędy chwytek, z zabezpieczeniem.
Podłoga: sklejka foliowana z fakturą p/poślizgową – klejona i przykręcana.
Uchwyty do pasów ładunkowych: w obrzeżu – jeden uchwyt na 1mb skrzyni/stronę.
Osłony rowerowe: aluminiowe, anodowane.
Nadkola tylne: Błotniki + fartuch p/błotny.
Oświetlenie obrysowe: zgodne z Przepisami Ruchu Drogowego.

Wyposażenie dodatkowe:
Skrzynka narzędziowa zamykana na klucz,
Pojemnik na wodę z dozownikiem mydła.
Kabina sypialna: z owiewkami bocznymi, oknami uchylnymi, wentylacją, oświetleniem oraz grubym materacem.
Spojler dachowy: z owiewkami bocznymi w kolorze samochodu.
Ogrzewanie postojowe: z rozprowadzeniem do kabiny sypialnej i sterowaniem.
Poduszki pneumatyczne: jedno lub dwuobwodowe z manometrem (możliwość także do kupna z oryginalnym kompresorem).
System zwijania plandeki: tylna klapa, SPRĘŻYNOWY lub ROLFIX.
Przedłużenie ramy: z zabezpieczeniem antykorozyjnym i malowaniem na kolor podwozia.
Winda: udźwig do 750kg
Drzwi tylne
Ultra Lekka Podłoga Kompozytowo-Korkowa w monolicie (jednolity kawałek) ( zamiast sklejki).

Gwarancja: 24 miesiące

Termin realizacji: Ok. 14 dni roboczych

Skrzynia aluminiowa z drzwiami tylnymi

Standardowa specyfikacja zabudowy:
Rama pośrednia i obwodowa: lekkie profile aluminiowe z anodowanym obrzeżem.
Przednia ściana: stała burta 400mm aluminiowa z 3 rzędami desek aluminiowych.
Deski osłonowe: 3 rzędy desek aluminiowych, anodowanych o specjalnym półokrągłym profilu, który chroni przed skaleczeniami.
Kłonice: przednie i tylne stałe, aluminiowe i anodowane.
Burty boczne: aluminiowe anodowane o wysokości 400mm, demontowane; po 2 burty na stronę z wypinanym słupkiem środkowym.
Tylna ściana: drzwi tylne.
Plandeka: w wykonaniu „celnym” w wybranym kolorze (do wyboru z kolornika), z linką zabezpieczającą ,gr.650-700, od wewnątrz specjalne kieszenie na deski osłonowe
System dachu przesuwnego: z obustronną firanką: z naciągiem mechanicznym i grzechotką, szyna aluminiowa, firanki zależne lub niezależne od dachu.
Regulacja wysokości/podnoszenie plandeki: o skoku 200mm lub 300mm, 2 rzędy chwytek, z zabezpieczeniem.
Podłoga: sklejka foliowana z fakturą p/poślizgową – klejona i przykręcana.
Uchwyty do pasów ładunkowych: w obrzeżu – jeden uchwyt na 1mb skrzyni/stronę.
Osłony rowerowe: aluminiowe, anodowane.
Nadkola tylne: Błotniki + fartuch p/błotny.
Oświetlenie obrysowe: zgodne z Przepisami Ruchu Drogowego.

Wyposażenie dodatkowe:
Skrzynka narzędziowa zamykana na klucz,
Pojemnik na wodę z dozownikiem mydła,
Kabina sypialna: z owiewkami bocznymi, oknami uchylnymi, wentylacją, oświetleniem oraz grubym materacem.
Spojler dachowy: z owiewkami bocznymi w kolorze samochodu.
Ogrzewanie postojowe: z rozprowadzeniem do kabiny sypialnej i sterowaniem.
Poduszki pneumatyczne: jedno lub dwuobwodowe z manometrem (możliwość także do kupna z oryginalnym kompresorem).
System zwijania plandeki: tylna klapa, SPRĘŻYNOWY lub ROLFIX.
Przedłużenie ramy: z zabezpieczeniem antykorozyjnym i malowaniem na kolor podwozia. Winda: udźwig do 750kg Ultra Lekka Podłoga Kompozytowo-Korkowa w monolicie (jednolity kawałek) ( zamiast sklejki).

Gwarancja: 24 miesiące

Termin realizacji: Ok. 14 dni roboczych

Zabudowy Kontenerowe

Kontener aluminiowy typu Klemmbau

Standardowa specyfikacja zabudowy:
Rama pośrednia lekkie profile aluminiowe.
Ściany: ultralekkie ściany wykonane z profili aluminiowych,
Drzwi tylne: dwuskrzydłowe, o kącie otwarcia 270o z zabezpieczeniem w pozycji otwartej.
Rama tylna: lekka aluminiowa, skręcana.
Poprzeczka górna i dolna: stal galwanizowana.
Podłoga: sklejka wodoodporna antypoślizgowa 15mm.
Wewnętrzne Oświetlenie zabudowy.
Dach: Rama aluminiowa z półprzezroczystym poliestrowym poszyciem.
Stopień wejściowy: drabinka przy drzwiach tylnych.
Tylne odboje: zabezpieczające zabudowę.
Osłony rowerowe: aluminiowe po obu stronach zabudowy.
Nadkola: Błotniki + fartuch p/błotne.
Oświetlenie zewnętrzne obrysowe zgodnie z przepisami ruchu drogowego.  

Wyposażenie dodatkowe:
Kabina sypialna: z owiewkami bocznymi, oknami uchylnymi, wentylacją, oświetleniem oraz grubym materacem.
1 rząd listwy zabezpieczającej: pod rozpórkę lub pod pasy naciągające na ścianach bocznych na wybranej wysokości ( standardowo ok. 1m od podłogi)
Spojler dachowy: z owiewkami bocznymi w kolorze samochodu
Drzwi boczne: jednoskrzydłowe z listwami odbojowymi, kąt otwarcia 180 stopni
Ogrzewanie postojowe z rozprowadzeniem do kabiny sypialnej i sterowaniem.
Skrzynka narzędziowa – zamykana na klucz.
Zbiornik na wodę z dozownikiem na mydło.
Poduszki pneumatyczne z manometrem jedno lub dwuobwodowym (możliwość także do kupna z oryginalnym kompresorem).
Przedłużenie ramy z zabezpieczeniem antykorozyjnym i malowaniem na kolor podwozia.
Winda: udźwig do 750kg
Ultra Lekka Podłoga Kompozytowo-Korkowa w monolicie (jednolity kawałek) ( zamiast sklejki).

Gwarancja: 24 miesiące

Termin realizacji: ok. 21 dni roboczych

Kontener aluminiowy typu „Plaster Miodu”

Standardowa specyfikacja zabudowy:
Rama pośrednia lekkie profile aluminiowe.
Ściany: ultralekkie ściany wykonane w strukturze plastra miodu, poszycie obustronne z laminatu o gr. 14mm i 17mm
Drzwi tylne: dwuskrzydłowe, o kącie otwarcia 270o z zabezpieczeniem w pozycji otwartej.
Rama tylna: lekka aluminiowa, skręcana.
Poprzeczka górna i dolna: stal galwanizowana.
Podłoga: sklejka wodoodporna antypoślizgowa 15mm.
Wewnętrzne Oświetlenie zabudowy.
Dach: Rama aluminiowa z półprzezroczystym poliestrowym poszyciem.
Stopień wejściowy: drabinka przy drzwiach tylnych.
Tylne odboje: zabezpieczające zabudowę.
Osłony rowerowe: aluminiowe po obu stronach zabudowy.
Nadkola: Błotniki + fartuch p/błotne.
Oświetlenie zewnętrzne obrysowe zgodnie z przepisami ruchu drogowego.

Wyposażenie dodatkowe:
Kabina sypialna: z owiewkami bocznymi, oknami uchylnymi, wentylacją, oświetleniem oraz grubym materacem.
1 rząd listwy zabezpieczającej: pod rozpórkę na ścianach bocznych na wybranej wysokości ( standardowo ok. 1m od podłogi)
Spojler dachowy: z owiewkami bocznymi w kolorze samochodu
Drzwi boczne: jednoskrzydłowe z listwami odbojowymi, kąt otwarcia 180 stopni
Ogrzewanie postojowe z rozprowadzeniem do kabiny sypialnej i sterowaniem.
Skrzynka narzędziowa – zamykana na klucz.
Zbiornik na wodę z dozownikiem na mydło.
Poduszki pneumatyczne z manometrem jedno lub dwuobwodowym (możliwość także do kupna z oryginalnym kompresorem).
Przedłużenie ramy z zabezpieczeniem antykorozyjnym i malowaniem na kolor podwozia.
Winda: udźwig do 750kg
Ultra Lekka Podłoga Kompozytowo-Korkowa w monolicie (jednolity kawałek) ( zamiast sklejki).

Gwarancja: 24 miesiące

Termin realizacji: ok. 21 dni roboczych

Kontener aluminiowy typu Plywood

Standardowa specyfikacja zabudowy:
Rama pośrednia: lekkie profile aluminiowe
Ściany: Plywood, wypełnienie sklejką, poszycie obustronne z laminatu, o gr. 14mm i 17mm
Profile zewnętrzne: anodowane aluminium
Drzwi tylne dwuskrzydłowe typu plywood, o kącie otwarcia 270o z zabezpieczeniem w pozycji otwartej.
Rama tylna: lekka aluminiowa, skręcana.
Poprzeczka górna i dolna: stal galwanizowana.
Podłoga: sklejka wodoodporna antypoślizgowa 15mm.
Wewnętrzne Oświetlenie zabudowy.
Dach: Rama aluminiowa z półprzezroczystym poliestrowym poszyciem.
Stopień wejściowy: drabinka przy drzwiach tylnych.
Tylne odboje: zabezpieczające zabudowę.
Osłony rowerowe aluminiowe po obu stronach zabudowy.
Nadkola: Błotniki + fartuch p/błotne.
Oświetlenie zewnętrzne obrysowe zgodnie z przepisami ruchu drogowego.

Wyposażenie dodatkowe:
Kabina sypialna: z owiewkami bocznymi, oknami uchylnymi, wentylacją, oświetleniem oraz grubym materacem.
1 rząd listwy zabezpieczającej: pod rozpórkę na ścianach bocznych na wybranej wysokości ( standardowo ok. 1m od podłogi)
Spojler dachowy: z owiewkami bocznymi w kolorze samochodu
Drzwi boczne: jednoskrzydłowe z listwami odbojowymi, kąt otwarcia 180 stopni
Ogrzewanie postojowe z rozprowadzeniem do kabiny sypialnej i sterowaniem.
Skrzynka narzędziowa – zamykana na klucz.
Zbiornik na wodę z dozownikiem na mydło.
Poduszki pneumatyczne z manometrem jedno lub dwuobwodowym (możliwość także do kupna z oryginalnym kompresorem).
Przedłużenie ramy z zabezpieczeniem antykorozyjnym i malowaniem na kolor podwozia.
Winda: udźwig do 750kg
Ultra Lekka Podłoga Kompozytowo-Korkowa w monolicie (jednolity kawałek) ( zamiast sklejki).

Gwarancja: 24 miesiące

Termin realizacji: ok. 21 dni roboczych

Kontener aluminiowy typu Sandwich

Standardowa specyfikacja zabudowy:
Rama pośrednia lekkie profile aluminiowe.
Ściany: Typ Sandwich, wypełnienie styroformem, poszycie obustronne z laminatu o gr. 25-30mm i 40-60mm
Profile zewnętrzne: anodowane aluminium.
Drzwi tylne: dwuskrzydłowe, o kącie otwarcia 270o z zabezpieczeniem w pozycji otwartej.
Rama tylna i okucia drzwiowe: stal kwasoodporna.
Podłoga: sklejka wodoodporna antypoślizgowa 15mm.
Wewnętrzne Oświetlenie zabudowy.
Stopień wejściowy: drabinka przy drzwiach tylnych.
Tylne odboje: zabezpieczające zabudowę.
Osłony rowerowe: aluminiowe po obu stronach zabudowy.
Nadkola: Błotniki + fartuch p/błotne.
Oświetlenie zewnętrzne obrysowe zgodnie z przepisami ruchu drogowego.

Wyposażenie dodatkowe:
Drzwi boczne: jednoskrzydłowe z listwami odbojowymi, kąt otwarcia 180 stopni.
Kabina sypialna: z owiewkami bocznymi, oknami uchylnymi, wentylacją, oświetleniem oraz grubym materacem.
1 rząd listwy zabezpieczającej: pod pasy lub pod rozpórkę na ścianach bocznych na wybranej wysokości ( standardowo ok. 1m od podłogi).
Spojler dachowy: z owiewkami bocznymi w kolorze samochodu.
Ogrzewanie postojowe z rozprowadzeniem do kabiny sypialnej i sterowaniem.
Skrzynka narzędziowa – zamykana na klucz.
Zbiornik na wodę z dozownikiem na mydło.
Poduszki pneumatyczne z manometrem jedno lub dwuobwodowym (możliwość także do kupna z oryginalnym kompresorem).
Przedłużenie ramy z zabezpieczeniem antykorozyjnym i malowaniem na kolor podwozia.
Winda: udźwig do 750kg.
Ultra Lekka Podłoga Kompozytowo-Korkowa w monolicie (jednolity kawałek) ( zamiast sklejki).

Gwarancja: 24 miesiące

Termin realizacji: ok. 21 dni roboczych

Kontener aluminiowy z firanami bocznymi

Standardowa specyfikacja zabudowy:
Rama pośrednia lekkie profile aluminiowe.
Ściany: firana jedno lub dwustronna
Drzwi tylne: dwuskrzydłowe, o kącie otwarcia 270o z zabezpieczeniem w pozycji otwartej.
Rama tylna: lekka aluminiowa, skręcana.
Poprzeczka górna i dolna: stal galwanizowana.
Podłoga: sklejka wodoodporna antypoślizgowa 15mm.
Wewnętrzne Oświetlenie zabudowy.
Dach: Rama aluminiowa z półprzezroczystym poliestrowym poszyciem.
Stopień wejściowy: drabinka przy drzwiach tylnych.
Tylne odboje: zabezpieczające zabudowę.
Osłony rowerowe: aluminiowe po obu stronach zabudowy.
Nadkola: Błotniki + fartuch p/błotne.
Oświetlenie zewnętrzne obrysowe zgodnie z przepisami ruchu drogowego.

Wyposażenie dodatkowe:
Kabina sypialna: z owiewkami bocznymi, oknami uchylnymi, wentylacją, oświetleniem oraz grubym materacem.
1 rząd listwy zabezpieczającej: pod rozpórkę na ścianach bocznych na wybranej wysokości ( standardowo ok. 1m od podłogi)
Spojler dachowy: z owiewkami bocznymi w kolorze samochodu
Drzwi boczne: jednoskrzydłowe z listwami odbojowymi, kąt otwarcia 180 stopni
Ogrzewanie postojowe z rozprowadzeniem do kabiny sypialnej i sterowaniem.
Skrzynka narzędziowa – zamykana na klucz.
Zbiornik na wodę z dozownikiem na mydło.
Poduszki pneumatyczne z manometrem jedno lub dwuobwodowym (możliwość także do kupna z oryginalnym kompresorem).
Przedłużenie ramy z zabezpieczeniem antykorozyjnym i malowaniem na kolor podwozia.
Winda: udźwig do 750kg
Ultra Lekka Podłoga Kompozytowo-Korkowa w monolicie (jednolity kawałek) ( zamiast sklejki).

Gwarancja: 24 miesiące

Termin realizacji: ok. 21 dni roboczych

Kontener aluminiowy z windą załadowczą

Standardowa specyfikacja zabudowy:
Rama pośrednia lekkie profile aluminiowe.
Ściany: firana jedno lub dwustronna
Drzwi tylne: dwuskrzydłowe, o kącie otwarcia 270o z zabezpieczeniem w pozycji otwartej.
Rama tylna: lekka aluminiowa, skręcana.
Poprzeczka górna i dolna: stal galwanizowana.
Podłoga: sklejka wodoodporna antypoślizgowa 15mm.
Wewnętrzne Oświetlenie zabudowy.
Dach: Rama aluminiowa z półprzezroczystym poliestrowym poszyciem.
Stopień wejściowy: drabinka przy drzwiach tylnych.
Tylne odboje: zabezpieczające zabudowę.
Osłony rowerowe: aluminiowe po obu stronach zabudowy.
Nadkola: Błotniki + fartuch p/błotne. Winda:
udźwig do 750kg
Oświetlenie zewnętrzne obrysowe zgodnie z przepisami ruchu drogowego.

Wyposażenie dodatkowe:
1 rząd listwy zabezpieczającej: pod rozpórkę na ścianach bocznych na wybranej wysokości ( standardowo ok. 1m od podłogi)
Kabina sypialna: z owiewkami bocznymi, oknami uchylnymi, wentylacją, oświetleniem oraz grubym materacem.
Spojler dachowy: z owiewkami bocznymi w kolorze samochodu
Drzwi boczne: jednoskrzydłowe z listwami odbojowymi, kąt otwarcia 180 stopni
Ogrzewanie postojowe z rozprowadzeniem do kabiny sypialnej i sterowaniem.
Skrzynka narzędziowa – zamykana na klucz.
Zbiornik na wodę z dozownikiem na mydło.
Poduszki pneumatyczne z manometrem jedno lub dwuobwodowym (możliwość także do kupna z oryginalnym kompresorem).
Przedłużenie ramy z zabezpieczeniem antykorozyjnym i malowaniem na kolor podwozia.
Ultra Lekka Podłoga Kompozytowo-Korkowa w monolicie (jednolity kawałek) ( zamiast sklejki).

Gwarancja: 24 miesiące

Termin realizacji: ok. 21 dni roboczych

Zabudowy izolowane

Kontener typu Piekarniczego

Standardowa specyfikacja zabudowy:
Rama pośrednia spawana z profili stalowych zimno giętych, ocynkowana ogniowo.
Wykonane z płyty warstwowej izolowanej typu „sandwich” z poszyciem zewnętrznym z laminatu poliestrowego i wewnętrznym z blachy akrylowej.
Ściany: Konstrukcja samonośna klejona z płyt warstwowych typu „sandwich”.
Narożniki: wykończone profilem aluminiowym anodowanym.
Drzwi tylne: dwuskrzydłowe, otwierane o kąt 270 o, blokowane w pozycji otwartej, uszczelniane wielostopniowo, zamek na kluczyk.
Ościeżnica tylna: spawana z profili zimno giętych ze stali nierdzewnej.
Oświetlenie wewnętrzne w postaci wpuszczanych lamp sufitowych, włącznik oświetlenia umieszczony w kabinie kierowcy.
Podłoga: wykonana z płyty warstwowej izolowanej typu „sandwich”, poszycie zewnętrzne z laminatu, poszycie wewnętrzne wylewka z żywicy poliestrowej.
Stopień wejściowy: Drabinka wejściowa chowana z zabezpieczeniem w pozycji zamkniętej.
Oświetlenie zewnętrzne obrysowe zgodnie z przepisami ruchu drogowego.
Osłony rowerowe: aluminiowe po obu stronach zabudowy.
Nadkola: Błotniki + fartuch p/błotne.

Wyposażenie dodatkowe:
Kabina sypialna: z owiewkami bocznymi, oknami uchylnymi, wentylacją, oświetleniem oraz grubym materacem.
Spojler dachowy: z owiewkami bocznymi w kolorze samochodu
1 rząd listwy zabezpieczającej: pod rozpórkę na ścianach bocznych na wybranej wysokości ( standardowo ok. 1m od podłogi)
Drzwi boczne: jednoskrzydłowe z listwami odbojowymi, kąt otwarcia 180 stopni
Ogrzewanie postojowe z rozprowadzeniem do kabiny sypialnej i sterowaniem.
Skrzynka narzędziowa – zamykana na klucz.
Zbiornik na wodę z dozownikiem na mydło.
Poduszki pneumatyczne z manometrem jedno lub dwuobwodowym (możliwość także do kupna z oryginalnym kompresorem).
Przedłużenie ramy z zabezpieczeniem antykorozyjnym i malowaniem na kolor podwozia.
Winda: udźwig do 750kg
Ultra Lekka Podłoga Kompozytowo-Korkowa w monolicie (jednolity kawałek) ( zamiast sklejki).

Gwarancja: 12 miesiące

Termin realizacji: ok. 21 dni roboczych

Izoterma

Standardowa specyfikacja zabudowy:
Rama pośrednia spawana z profili stalowych zimno giętych, ocynkowana ogniowo. Wykonane z płyty warstwowej izolowanej typu „sandwich” z poszyciem zewnętrznym z laminatu poliestrowego i wewnętrznym z blachy akrylowej.
Ściany: Konstrukcja samonośna klejona z płyt warstwowych tupu „sandwich”. Ściana przednia lub dach przystosowane do montażu agregatu chłodniczego.
Narożniki: wykończone profilem aluminiowym anodowanym.
Drzwi tylne: dwuskrzydłowe, otwierane o kąt 270 o, blokowane w pozycji otwartej, uszczelniane wielostopniowo, zamek na kluczyk.
Ościeżnica tylna: spawana z profili zimno giętych ze stali nierdzewnej.
Oświetlenie wewnętrzne w postaci wpuszczanych lamp sufitowych, włącznik oświetlenia umieszczony w kabinie kierowcy.
Podłoga: wykonana z płyty warstwowej izolowanej typu „sandwich”, poszycie zewnętrzne z laminatu, poszycie wewnętrzne wylewka z żywicy poliestrowej.
Stopień wejściowy: Drabinka wejściowa chowana z zabezpieczeniem w pozycji zamkniętej.
Oświetlenie zewnętrzne obrysowe zgodnie z przepisami ruchu drogowego.
Osłony rowerowe: aluminiowe po obu stronach zabudowy.
Nadkola: Błotniki + fartuch p/błotne.

Wyposażenie dodatkowe:
Kabina sypialna: z owiewkami bocznymi, oknami uchylnymi, wentylacją, oświetleniem oraz grubym materacem.
1 rząd listwy zabezpieczającej: pod rozpórkę na ścianach bocznych na wybranej wysokości ( standardowo ok. 1m od podłogi)
Spojler dachowy: z owiewkami bocznymi w kolorze samochodu
Drzwi boczne: jednoskrzydłowe z listwami odbojowymi, kąt otwarcia 180 stopni
Ogrzewanie postojowe z rozprowadzeniem do kabiny sypialnej i sterowaniem.
Skrzynka narzędziowa – zamykana na klucz.
Zbiornik na wodę z dozownikiem na mydło.
Poduszki pneumatyczne z manometrem jedno lub dwuobwodowym (możliwość także do kupna z oryginalnym kompresorem).
Przedłużenie ramy z zabezpieczeniem antykorozyjnym i malowaniem na kolor podwozia.
Winda: udźwig do 750kg
Ultra Lekka Podłoga Kompozytowo-Korkowa w monolicie (jednolity kawałek) ( zamiast sklejki).

Gwarancja: 12 miesiące

Termin realizacji: ok. 21 dni roboczych

Chłodnia

Standardowa specyfikacja zabudowy:
Rama pośrednia: wykonana z profili stalowych cynkowanych ogniowo.
Ściany: płyty warstwowe z laminatu wypełnione izolatorem STYROFOAM XPS. Ściana przednia lub dach przygotowane pod montaż agregatu. Ściany i dach okute profilami aluminiowymi, malowane na biało.
Drzwi tylne: dwuskrzydłowe o kącie otwarcia 270° na zawiasach ze stali nierdzewnej. Rama drzwi tylnych wykonana ze stali nierdzewnej. Zamknięcia tylne ryglowe, zewnętrzne. Cokół przypodłogowy.
Oświetlenie wewnętrzne zabudowy.
Podłoga: izolowana, samonośna pokryta wylewką w wykonaniu przeciwpoślizgowym.
Stopień wejściowy: Składana drabinka przy drzwiach tylnych.
Oświetlenie zewnętrzne obrysowe zgodnie z przepisami ruchu drogowego.
Osłony rowerowe: aluminiowe po obu stronach zabudowy.
Nadkola: Błotniki + fartuch p/błotne.

Wyposażenie dodatkowe:
Kabina sypialna: z owiewkami bocznymi, oknami uchylnymi, wentylacją, oświetleniem oraz grubym materacem.
1 rząd listwy zabezpieczającej: pod rozpórkę na ścianach bocznych na wybranej wysokości ( standardowo ok. 1m od podłogi)
Spojler dachowy: z owiewkami bocznymi w kolorze samochodu
Drzwi boczne: jednoskrzydłowe z listwami odbojowymi, kąt otwarcia 180 stopni
Ogrzewanie postojowe z rozprowadzeniem do kabiny sypialnej i sterowaniem.
Skrzynka narzędziowa – zamykana na klucz.
Zbiornik na wodę z dozownikiem na mydło.
Poduszki pneumatyczne z manometrem jedno lub dwuobwodowym (możliwość także do kupna z oryginalnym kompresorem).
Przedłużenie ramy z zabezpieczeniem antykorozyjnym i malowaniem na kolor podwozia.
Winda: udźwig do 750kg
Ultra Lekka Podłoga Kompozytowo-Korkowa w monolicie (jednolity kawałek) ( zamiast sklejki).

Gwarancja: 12 miesiące

Termin realizacji: ok. 21 dni roboczych

Systemy wywrotne

Wywrotka aluminiowa

Standardowa specyfikacja zabudowy:
Rama pośrednia: wykonana ze stali.
Podłoga: wzmocniona stal z minimum 6 punktami mocowania ładunku.
Burty: aluminiowe i anodowane.
Burta tylna: otwierana oraz wychylana, słupki aluminiowe.
Tylne słupki: zintegrowane z 3 zamkami – otwieranie burty bocznej, otwieranie burty tylnej, UCHYLANIE burty tylnej.
Siłownik: Penta 5 lub 6 stopniowy. Pompa SPX, sygnalizator dźwiękowy przy podnoszeniu platformy, sterowanie pilotem magnetycznym na przewodzie spiralnym dł. 2m mocowane w kabinie. Zabezpieczenie przed „wyładowaniem na kabinę”.
Oświetlenie zewnętrzne obrysowe zgodnie z przepisami ruchu drogowego.
Osłony rowerowe: aluminiowe po obu stronach zabudowy.
Nadkola: Błotniki + fartuch p/błotne.

Gwarancja: 12 miesiące

Termin realizacji: Ok. 21 dni roboczych

Wywrotka stalowa

Standardowa specyfikacja zabudowy: Rama pośrednia: wykonana ze stali.
Podłoga: wzmocniona stal z minimum 6 punktami mocowania ładunku.
Burty: stalowe.
Burta tylna: otwierana oraz wychylana, słupki aluminiowe.
Tylne słupki: zintegrowane z 3 zamkami – otwieranie burty bocznej, otwieranie burty tylnej, UCHYLANIE burty tylnej.
Siłownik: Penta 5 lub 6 stopniowy. Pompa SPX, sygnalizator dźwiękowy przy podnoszeniu platformy, sterowanie pilotem magnetycznym na przewodzie spiralnym dł. 2m mocowane w kabinie. Zabezpieczenie przed „wyładowaniem na kabinę”.
Oświetlenie zewnętrzne obrysowe zgodnie z przepisami ruchu drogowego.
Osłony rowerowe: aluminiowe po obu stronach zabudowy.
Nadkola: Błotniki + fartuch p/błotne.
Wyposażenie dodatkowe:
Podbudowa skrzyni ładunkowej do wysokości zabezpieczenia kabiny
Podzielenie skrzyni ładunkowej na dwa obszary ładunku.
Gwarancja: 12 miesiące
Termin realizacji: Ok. 21 dni roboczych

Systemy Platformowe

Platforma aluminiowa

Standardowa specyfikacja zabudowy: Rama pośrednia: wykonana jest z lekkich profili aluminiowych z anodowanym obrzeżem. Przednia ściana: jako stałe zabezpieczenie kabiny lub burta aluminiowa o wysokości 400 mm. Podłoga: sklejka foliowana z fakturą przeciw poślizgową klejona i przykręcana z możliwością wyłożenia blachą aluminiową. Uchwyty do pasów ładunkowych: w obrzeżu – jeden uchwyt na 1mb skrzyni na stronę. Oświetlenie zewnętrzne obrysowe zgodnie z przepisami ruchu drogowego. Osłony rowerowe: aluminiowe po obu stronach zabudowy. Nadkola: Błotniki + fartuch p/błotne.   Wyposażenie dodatkowe: Skrzynka narzędziowa zamykana na klucz, Pojemnik na wodę z dozownikiem mydła, Poduszki pneumatyczne: jedno lub dwuobwodowe z manometrem (możliwość także do kupna z oryginalnym kompresorem). Przedłużenie ramy: z zabezpieczeniem antykorozyjnym i malowaniem na kolor podwozia. Ultra Lekka Podłoga kompozytowo-korkowa w monolicie (jednolity kawałek) ( zamiast sklejki).   Gwarancja: 24 miesiące   Termin realizacji: Ok. 7 dni roboczych

Lawety aluminiowe

Standardowa specyfikacja zabudowy: Rama pośrednia: wraz z konstrukcją najazdu złożona z profili zamkniętych aluminiowych. Część jezdna: wykonana z blachy aluminiowej LOHR 4mm, szerokość 50cm. Środek: wypełniony blachą aluminiową ryflowaną. Trapy wjazdowe: aluminiowe LOHR, długość 200cm. Montowane na środku lawety, miejsce mocowania wciągarki na stałe. Reling przedni: niski z hakiem do przewozu lawety wraz z odbojami gumowymi. Hak do holowania: laweta 3500kg wraz z gniazdem i instalacją. Oświetlenie zewnętrzne obrysowe zgodnie z przepisami ruchu drogowego. Osłony rowerowe: aluminiowe po obu stronach zabudowy. Nadkola: Błotniki + fartuch p/błotne.   Wyposażenie dodatkowe: Skrzynka narzędziowa zamykana na klucz, Pojemnik na wodę z dozownikiem mydła, Belka świetlna Spojler dachowy Klin pod koła   Gwarancja: 12 miesiące   Termin realizacji: Ok. 16 dni roboczych

Lawety stalowe

Oferta w budowie

Koniowozy

Equistar ECO

KLASA EKONOMICZNA

POJAZD DO PRZEWOZU 3 OSÓB I 2 KONI
Model EQUISTAR ECO oferuje maksymalnie 3 miejsca w kabinie kierowcy oraz miejsce do przechowywania akcesoriów jeździeckich nad kabiną kierowcy.
W przedziale dla koni można przewieźć dwa konie w pozycji stojącej w stronę przeciwną do kierunku jazdy. Ściany są wykonane z paneli typu sandwich o grubości 30 mm, które utrzymują temperaturę oraz redukują poziom hałasu wewnątrz pojazdu.
Odporna na wodę podłoga jest pokryta wykładziną gumową, łatwą w utrzymaniu w czystości.
EQUISTAR ECO jest przeznaczony do szybkiego przewozu koni w małym, specjalnym i ekonomicznym pojeździe.

PRZEDZIAŁ DLA KONI
Załadunek: tylne drzwi do siodłowni, mała klapa nad rampą
Rampa: szeroka, lekka, z niskim następem oraz ze stabilną z powierzchnią antypoślizgową.
Przegrody: wymienialne, obrotowe przepierzenie z rurek, przepierzenie w części głowy ECO, stałe przepierzenie w części klatki piersiowej o wys. 1250 mm
Ściany: tapicerowane boki oraz sufit, za koniem znajduje się ściana odporna na kopnięcia (kick wall)
Wentylacja i oświetlenie: trzy okna, wentylator elektryczny z oświetleniem, sterowany z kabiny kierowcy
Oczka do przywiązywania: cztery

SIODŁOWNIA
wyposażenie siodłowni zamawiane opcjonalnie

WYMIARY
Wymiary wewnętrzne
Długość 2000 mm
Szerokość 2002 mm
Wysokość 2300 mm

Siodłownia
Długość 1005 mm
Szerokość 2002 mm
Wysokość 2300 mm

Wymiary całkowite pojazdu
Długość 5595 mm
Szerokość 2090 mm
Wysokość 2925 mm

Waga ładunku maksymalnie 1250 kg

Equistro

PRZESTRZEŃ DLA KONI I AKCESORIÓW
HIPPOS – PRZEWÓZ 3 OSÓB, 2 KONI
DORMIO – PRZEWÓZ 3 OSÓB, 2 KONI, WYPOSAŻONY W 1 ŁÓŻKO

Wyprodukowany w celu zwiększenia ładowności, EQUISTRO oferuje dwa modele, które różnią się od siebie sposobem wykorzystania przestrzeni nad kabiną kierowcy oraz wyposażeniem siodłowni.
HIPPOS – wnętrze zabudowy nad kierowcą jest z laminatu i służy, jako miejsce do przechowywania akcesoriów jeździeckich.
DORMIO – wnętrze zabudowy nad kierowcą jest wykończone tapicerką, wyposażone w materac, lampkę do czytania i okno dachowe do wentylacji. Służy, jako miejsce do spania.

PRZEDZIAŁ DLA KONI
Załadunek: tylne drzwi do siodłowni, duża klapa nad rampą z osobnym zamykaniem
Rampa: szeroka, lekka, z niskim następem i stabilną z powierzchnią antypoślizgową.
Przegrody: przesuwane, obrotowe i regulowane do pięciu pozycji, składane przepierzenie w części głowy, zdejmowane przepierzenie w części klatki piersiowej o wys. 1250 mm ze specjalnym zamknięciem na wypadek wyjścia ewakuacyjnego.
Ściany: tapicerowane boki oraz sufit, za koniem znajduje się ściana odporna na kopnięcia (kick wall)
Wentylacja i oświetlenie: cztery okna, wentylator elektryczny z oświetleniem, sterowany z kabiny kierowcy
Oczka do przywiązywania: cztery
Termometr
System kamer w przedziale dla koni z monitorami LCD w kabinie kierowcy

SIODŁOWNIA
plandeka zakrywająca akcesoria

NADWOZIE
Ściany są wykonane z paneli typu sandwich o grubości 30 mm, które utrzymują temperaturę oraz redukują poziom hałasu wewnątrz pojazdu.

SPANIE I SIEDZENIE
Fotel kierowcy oraz podwójny fotel pasażera. W DORMIO nad kabiną kierowcy znajduje się miejsce sypialne.

Dodatkowe wyposażenie:
Hak ISO 50 2500 kg
Kamera do parkowania

WYMIARY

Wymiary wewnętrzne
Długość 2100 mm
Szerokość 2002 mm
Wysokość 2300 mm

Siodłownia
Długość 1356 mm
Szerokość 2002 mm
Wysokość 2300 mm

Wymiary całkowite pojazdu
Długość 6169 mm
Szerokość 2090 mm
Wysokość 2925 mm

Masa całkowita 3500 kg
Waga ładunku maksymalnie 1100 kg

Excelsion

MAKSYMALNIE WYKORZYSTANA PRZESTRZEŃ

POJAZD DO PRZEWOZU 5 OSÓB I 2 KONI WYPOSAŻONY W 3 ŁÓŻKA
Model EXCELSION maksymalnie wykorzystuje przestrzeń oferując 5 miejsc w kabinie, z możliwością rozłożenia foteli pasażerów na dwa łóżka. Osobne miejsce do spania znajduje się nad kabiną kierowcy co pozwala przespać się 3 osobom i daje możliwość przewozu 5 osób.
EXCELSION to koniowóz zbudowany „pod klucz”, oferujący szeroką gamę dodatków, które można komponować samemu w zależności od potrzeb. Pojazd przewiezie Twoje wspaniałe konie wszędzie tam, gdzie zechcesz, zrobi to bezpiecznie i ekonomicznie, dzięki super mocy silnika.
Model EVO1 to typ podstawowy serii Excelsior, posiada proste wyposażenie i mniej dodatków niż w wersjach EVO2 i EVO3.
Model EVO2 różni się w wyglądzie bocznymi owiewkami oraz spojlerem.
EVO3 jest wyjątkowy, dzięki swojemu wyglądowi i dwuskrzydłowym drzwiom z laminatu, z kieszeniami wewnątrz, zwiększającymi powierzchnię przechowywania akcesoriów.

PRZEDZIAŁ DLA KONI
Załadunek: tylne drzwi do siodłowni, duża klapa nad rampą z osobnym zamykaniem Rampa: szeroka, lekka, z niskim następem oraz ze stabilną z powierzchnią antypoślizgową. Przegrody: przesuwane, obrotowe i regulowane do pięciu pozycji, składane przepierzenie w części głowy, zdejmowane przepierzenie w części klatki piersiowej o wys. 1250 mm ze specjalnym zamknięciem na wypadek wyjścia ewakuacyjnego.
Ściany: tapicerowane boki oraz sufit, za koniem znajduje się ściana odporna na kopnięcia (kick wall)
Wentylacja i oświetlenie: pięć okien, wentylator elektryczny z oświetleniem, sterowany z kabiny kierowcy
Termometr
Oczka do przywiązywania: cztery

SIODŁOWNIA
Plandeka zakrywająca akcesoria
Wieszak na siodło 2 szt
Wieszak na ogłowie 2 szt
Wiadro do karmienia 2 szt

NADWOZIE
Ściany są wykonane z paneli typu sandwich o grubości 30 mm, które utrzymują temperaturę oraz redukują poziom hałasu wewnątrz pojazdu.

SPANIE I SIEDZENIE
Za fotelem kierowcy oraz pasażera znajdują się w pełni rozkładane siedzenia, z których po rozłożeniu powstają dwa łóżka usytuowane piętrowo. Trzecie miejsce do spania znajduje się nad kabiną kierowcy.

Wyposażenie dodatkowe:
Hak ISO 50 2500 kg
Kamera do parkowania

WYMIARY

Wymiary wewnętrzne
Długość 2100 mm
Szerokość 2002 mm
Wysokość 2300 mm

Siodłownia
Długość 925 mm
Szerokość 2002 mm
Wysokość 2300 mm

Wymiary całkowite pojazdu
Długość 6155 mm
Szerokość 2105 mm
Wysokość 2938 mm

Masa całkowita 3500 kg
Waga ładunku maksymalnie 1000 kg

Gulliver

KOMFORTOWY KONIOWÓZ Z CZĘŚCIĄ MIESZKALNĄ

Pojazd do przewozu 2 do 7 osób, 2 do 3 koni, wyposażony w 4 łóżka

Ten komfortowy koniowóz powstał z myślą o tych, którzy potrzebują nawet 4 miejsc sypialnych. Można nim przewozić od 2 do 7 osób oraz 2 do 3 koni. W części mieszkalnej znajdują się 4 wygodne fotele, które można rozłożyć na dwa łóżka do spania, podwójne łóżka zostały również umiejscowione nad kabiną kierowcy. Ponadto część mieszkalna wyposażona jest w stół, kuchenkę z mikrofalówką, lodówkę, zlewozmywak oraz szafki kuchenne. Dodatkowo umiejscowiono w niej TV/DVD, szafę ubraniową, szuflady, szafki. Istnieje także możliwość przechowywania rzeczy pod siedzeniami pasażerów. Do dyspozycji jest toaleta oraz prysznic.
GULLIVER to uniwersalny koniowóz, zbudowany według potrzeb klienta.
Każdemu klientowi oferujemy szeroką gamę akcesoriów oraz możliwość własnej
aranżacji wnętrza.

PODWOZIE
ŸIveco 70 C 21 EURO 5
Ÿsilnik 3,0 dCi 210 KM
Ÿautomatyczna skrzynia biegów
Ÿpneumatyczna amortyzacja osi tylnej
Ÿautomatyczna klimatyzacja
Ÿtempomat
Ÿzamek centralny
Ÿradio CD i MP3
Ÿtachograf
Ÿelektryczne szyby i lusterka wsteczne
ŸABS+EBD
Ÿzbiornik 100 l
Ÿświatła przeciwmgielne

PRZEDZIAŁ DLA KONI
Załadunek: przez rampę
Rampa: szeroka, lekka, z niskim następem ze stabilną z powierzchnią antypoślizgową oraz zwiększającą bezpieczeństwo załadunku balustradą
Przegrody: przesuwane, obrotowe i regulowane do pięciu pozycji, składane
przepierzenie w części głowy konia, zdejmowane przepierzenie w części klatki piersiowej o wysokości 1250 mm
Ściany: tapicerowane boki oraz sufit, za koniem znajduje się ściana odporna na
kopnięcia (kick wall)
Wentylacja i oświetlenie: cztery okna, wentylator elektryczny z oświetleniem,
sterowany bezpośrednio z kabiny kierowcy
Oczka do przywiązywania: cztery
Termometr
System kamer w przedziale dla koni z monitorami LCD w kabinie kierowcy

SIODŁOWNIA
Specjalnie wydzielona część z obniżoną podłogą, z wysuwaną szafką do przechowywania siodeł oraz akcesoriów jeździeckich.
Wieszak na siodło 2 szt
Wieszak na ogłowie 2 szt
wiadro do karmienia 2 szt

CZĘŚĆ MIESZKALNA
ŸIzolowane ściany i podłoga
ŸSzafki do przechowywania naczyń i artykułów spożywczych
ŸOświetlenie LED
ŸZlewozmywak ze stali nierdzewnej
ŸZbiornik 120 l na wodę pitną
ŸZbiornik 100 l na ścieki
ŸLodówka
ŸKuchenka mikrofalowa
ŸPłyta ceramiczna, kuchenka gazowa
ŸStół
Ÿ2 podwójne fotele,
ŸTV/DVD
ŸŁazienka, WC
ŸOgrzewanie olejowe typu WEBASTOL
Wejście do części mieszkalnej jest możliwe z boku pojazdu lub z kabiny kierowcy

NADWOZIE
Ściany są wykonane z paneli typu sandwich o grubości 30 mm, które utrzymują temperaturę oraz redukują poziom hałasu wewnątrz pojazdu.

WYPOSAŻENIE DODATKOWE
Hak 3500 kg
Kamera do parkowania

WYMIARY

Wymiary wewnętrzne
Długość 3000 mm
Szerokość 2300 mm
Wysokość 2350 mm

Część mieszkalna
Długość 2600 mm
Szerokość 2250 mm
Wysokość 2300 mm

Siodłownia
Długość 880 mm
Szerokość 2300 mm
Wysokość 1400 mm

Wymiary całkowite pojazdu z kabiną
Długość 8120 mm
Szerokość 2350 mm
Wysokość 3370 mm (3600 mm)

Masa całkowita 7000 kg
Waga ładunku maksymalnie 1800 kg
Wymagane prawo jazdy kat. C,
Dla pojazdów z przyczepą kat. E

Zabudowy furgonowe

Wyłożenie i zabezpieczenie ścian i podłogi

Standardowa specyfikacja zabudowy:

Podłoga: wykonana jest z wytrzymałych płyt bazujących na sklejkach najwyższej jakości. Idealnie wymierzona podłoga ma warstwę antypoślizgową, co zwiększa bezpieczeństwo pracy oraz przewożonego towaru. Podłogi odporne są na ścieranie, działanie oleju oraz wody. W podłodze montowane są miseczki, w których znaleźć można uchwyty przystosowane do pasów ładunkowych.
Ściany: również produkowane są z wytrzymałych płyt bazujących na sklejkach najwyższej jakości. Uniwersalny materiał potrafiący spełnić oczekiwania wszystkich Klientów. Łatwy w czyszczeniu, z powłoką odporną na działanie oleju i wody. Maszyny, którymi wykonujemy elementy podłóg i ścian sterowane są przez nowoczesne systemy komputerowe. Wykonując dany element dbamy o wyprodukowanie go w określonych miarach, tak by montaż zawsze był łatwy i szybki.

Wyposażenie dodatkowe:

Zabudowanie nadkoli
Pasy naciągające
Inne wyposażenie dostępne po konsultacji

Czas realizacji: 5-7 dni roboczych

Izolowane wyłożenie i zabezpieczenie ścian i podłogi

Standardowa specyfikacja zabudowy:

Pojazd przeznaczony do transportu i dystrybucji towarów łatwo psujących się z dodatnimi lub ujemnymi temperaturami. Izolacja z pianki poliuretanowej wstrzykiwanej pod ciśnieniem pod panele, pokryte białym antybakteryjnym poliestrem. Gładka powierzchnia, dla zapewnienia łatwej higieny wypełnienia. Izolowana podszewka może być usunięta i ponownie zamontowana w innym pojeździe.

Wyposażenie dodatkowe:

Agregat chłodniczy zainstalowany na kapsule aerodynamicznej/dachu samochodu
Regały i półki możliwe do montażu w miarę potrzeb
Aluminiowe szyny i listwy do zabezpieczenia
Przegroda do tworzenia dwóch komór
Wersja transportu ryb
Wersja do transportu mięsa
W przypadku innych opcji: skonsultować się z producentem nadwozia

Zwiększenie ilości miejsc

Oferta w budowie

Narzędziowe systemy wybudowy wnętrz

Oferta w budowie

Systemy Ciężarowe

Systemy zabudów od 5 do 7 ton

Oferta w budowie

Systemy zabudów powyżej 7 ton

Oferta w budowie

Naczepy i przyczepy

Oferta w budowie

Osobisty Doradca

Karol Urbańczyk
kom. +48 786 118 112
tel. 32 728 67 47

Adam Kordiaczyński kom. +48 500 107 556
tel. 32 728 67 47

Masz pytanie?

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress